esmaspäev, 14. detsember 2015

8. Häkkimine

Mina kasutasin http://www.hackchallenge.net/ . Peab tõdema, et ma ei ole kunagi kokku puutunud selliste ülesannetega ja lehekülgedega. Aga lähme siis asja juurde.

Esiteks tuli mul vormistada kasuta ja siis genereeris mulle site kohe esimese ülesande.
Esimeses ülesandes pidid võtma lähtekoodist parooli ja selle sinna sisestama, vot see oli tõesti lihtne.




Järgmiseks tuli teine challange kus pidin otsima lähtekoodist kasutaja ja parooli.



Tegin neid challangeid järjest läbi ja peab tõdema, et see ei olegi nii kerge kui alguses tundus. Kindlasti tahan ära maida, et sellised ülesanded on kohutavalt head, et näha koodi seest ridu mida sa muidu tähele võibolla ei panekski. Ülesande teeb huvitavaks veel see, et sa pead palju juurde otsima. Näiteks pidin kasutama Ceasari šifferit millega mul eelnevalt kokkupuudet pole olnud. Jõudsin vaid 10ni , sest ülesanded läksid tõesti väga raskeks. Tõin siia mõningad tõmmised ja ma olen kohe päris kindel, et kasutan seda ka edaspidi, et enda nägemist ja mõtlemist arendada. Halvaks küljeks ehk tooksingi selle, et kui sa tõesti ei leia vastust siis edasi sa ei saa minna ja jäädki ühte kohta toppama. 









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar